عسل شیشه ای طبق تحقیقات در بین اکثر خانواده ها با حداقل یک عسل شیشه ای در منزل شناخته شده است. احتمالا یک کوزه کوچک یا خرس پلاستیکی در کابینت آشپزخانه است. داشتن عسل شیشه ای در آشپزخانه یک ایده فوق العاده است. عسل یک شیرین کننده ایده آل است که مزایای تغذیه ای فراوانی را در مقایسه با جایگزین قند سفید ارائه می دهد.

با این حال، یک ظرف عسل شیشه ای واقعا کافی نیست. شما ممکن است به دو ظرف عسل شیشه ای نیاز داشته باشید. شما حتی می توانید از سه تا استفاده کنید!

شما با سه عسل شیشه ای چه کار میکنید؟ بیاید یک بررسی جزئی کنیم:

عسل شیشه ای اول: آشپزخانه

این مسلما یک ظرف عسل شیشه ای ساده است. اگر درمورد سلامت و طعم غذای خودتان نگران و حساس هستید، بایستی مطمئن شوید که یک ظرف بزرگ فروش عسل شیشه ای در آشپزخانه دارید.

عسل یکی از درمان های خوشمزه است و می تواند به روش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. بعضی از بستنی ها را با یک ردیف عسل به جای خامه، یا به عنوان مثال اضافه کردن یک لایه از عسل طبیعی به ماست صبحانه.

با این حال، عسل در دستورالعمل های پیچیده تر نیز ارزشمند است و باید در جای شکر هر زمان که لازم است استفاده شود. کوکی ها و دستور العمل های پخته شده شما ممکن است نیاز به تعدیل کمی داشته باشد، اما محصول نهایی به صورت استثنایی خواهند بود. عسل یک ماده بسیار مفید در بسیاری از غذاها و یا پذیرایی های دیگر نیز کاربرد دارد.

شما قطعا میخواهید یک ظرف عسل شیشه ای در آشپزخانه داشته باشید، اما می خواهید اطمینان حاصل کنید که هر زمان که ممکن است از آن استفاده کنید. طعم و ارزش غذایی عسل طبیعی آن را به یک خوردنی واجب تبدیل می کند.

عسل شیشه ای دوم: مصارف پزشکی

عسل فقط یک محصول غذایی عالی نیست بلکه یک درمان عالی برای خانه نیز می باشد. عسل می تواند برای کاهش سرفه، عفونت های مثانه و موارد دیگر استفاده شود. بیایید یک نگاه سریع به برخی از بیماری های زیادی که می توانند با یک ظرف عسل شیشه ای درمان شوند بیاندازیم:

برخی ادعا می کنند که درد آرتروز را می توان با مصرف مکرر عسل از بین برد. عسل حاوی یک عامل ضد باکتریایی است که آن را به یک افزودنی فوق العاده برای درمان عفونت تبدیل می کند. برای مثال، یک لیوان آب گرم با عسل و بعضی دارچین برای مبارزه با عفونت مثانه می تواند استفاده شود.

عسل به کاهش کلسترول کمک می کند که می تواند خطر حملات قلبی و سکته مغزی را کاهش دهد. عسل نیز یکی از منابع آنتی اکسیدان ها است که سیستم ایمنی را تقویت کرده و از رادیکال های خطرناک آزاد محافظت می کند.

عسل درمان ایده آل موضعی برای آفتاب سوختگی، سوختگی و ساییدگی های جزئی است. این منطقه را از مواد خارجی بیرون می کشد، عفونت ها را از بین می برد و بیشتر.

عسل شیشه ای سوم: به شیرینی عسل

عسل خوشمزه است و همچنین دارویی است. عسل یک راه عالی برای بهبود وضعیت ظاهری و بهداشتی نیز می باشد. این یک ماده به مقدار زیادی در انواع محصولات های بهداشتی و زیبایی بکار برده می شود. عسل میتواند به عنوان یک دهانشویه نیز مصرف شود یا برای مو به منظور افزایش درخشش، میتوان از یک ظرف عسل شیشه ای برای کمک به زیبایی استفاده کرد.

عسل برای استفاده در انواع مختلفی از محصولات پوست مناسب است. پاک و مرطوب، پوست را تمیز و لطیف می کند. عسل در ماسک های صورت، لوسیون پوست و تمیز کردن صورت با سایر مواد طبیعی استفاده می شود. این کمک های زیبایی خانگی به طور کلی هزینه های بسیار کمتری از انواع آماده فروشگاه دارند و طبیعی تر هستند در واقع ممکن است یک عسل شیشه ای بیشتر از آنچه که شما در قفسه های فروشگاه محلی خود پیدا می کنید پاسخگوی نیاز شما باشد.

خیلی ها بر این باورند عسل برای موها نیز معجزه می کند. بعضی از مردم از عسل به عنوان براق کننده بعد از شستشو موی سر استفاده می کنند. بعضی دیگر به عنوان حالت دهنده قبل از شستشوی سر استفاده می کنند. بعضی ها معتقدند که ماسک های تقویتی بر پایه عسل می تواند ریزش مو را کنترل و کاهش دهد.

اگر می خواهید بیشتر از عسل استفاده کنید، ممکن است نیاز به افزایش عسل شیشه ای درون منزل داشته باشید. شاید سه ظرف، به مراتب بیشتر از یک عسل شیشه ای ! قیمت عسل شیشه ای نیز مهم است.